Topmenu
        

Service

GREEFA levert behalve betrouwbare sorteerinstallaties diverse ondersteunende diensten en services. De afdeling Service bestaat uit een team van goed opgeleide technici. Zij zorgen in geval van storing dat uw sorteerinstallatie zo snel mogelijk weer operationeel is. Onze helpdesk is er voor telefonische ondersteuning.

Bereikbaarheid

De afdeling Service is van maandag tot en met zaterdag op de volgende manieren te bereiken:
 
  • Maandag t/ vrijdag van 08.00-16.30 uur (GMT+1)
+31 345 578 100
  • Op werkdagen voor 08.00 uur en na 16.30 uur (GMT+1)
+31 345 578 282
  • Op zaterdag
+31 345 578 282
  • Fax
+31 345 578 277
  • Email
support
 
Speciale email-adressen
  • Voor het bestellen van onderdelen: spareparts
  • Voor vragen over garantie: warranty
  • Voor vragen over transport: transport
  • Voor vragen over reparaties en retourzendingen: RMA
  • Voor overige vragen: service


Onderhoudscontracten

GREEFA heeft verschillende onderhoudscontracten. Met een onderhoudscontract bent u verzekerd van periodiek onderhoud aan uw installatie en continuïteit in het sorteerproces. 

Greefa - Service en onderhoud



Wij maken graag een voorstel voor het juiste onderhoudscontract, dat op uw situatie is toegespitst.

Opleidingen

GREEFA biedt bij de ingebruikname van de sorteerinstallatie een praktijkgerichte opleiding aan. De opleiding wordt steeds gegeven door gespecialiseerde vakmensen die oog hebben voor de praktijk. Ook voor bijscholing of een opfriscursus kunt u bij ons terecht. Deze trainingen bieden wij op locatie of bij ons in Tricht aan.